«Eva» - працюємо творчо!

06.06.2011
 лінії магазинів «Eva»підбили підсумки конкурсу серед торгового персоналу на найоригінальнішу статтю про туш, підводку для очей і особливості догляду за шкірою. Журі приємно здивувалося якості представлених робіт, а переможниця конкурсу Любов Пушкова отримала грошовий приз.

Ідея

Сьогодні розроблені сотні стратегій мотивації персоналу. «Трикутник розуміння» Рона Хаббарда, теорія факторів Херцберга, піраміда Маслоу та інші розбирають людину по кісточках, аналізують його поведінку, шукають стимули. Всі ці багатотомні теорії вивчені фахівцями з персоналу і ... відкладені убік.

Тому що теорія це добре, але працює вона не завжди. У швидкісному потоці теперішньго потрібні прості, зрозумілі і ефективні інструменти - такі, щоб співробітник відчував свою залученість в роботу, щоб йому хотілося вникати й розбиратися, рухатися, розвиватися професійно і творчо. І ці інструменти треба придумати.

Так і зробили в HR департаменті компанії «РУШ» (лінія магазинів «
Eva»). Наприкінці 2010 року влаштували мозковий штурм, плідно попрацювали - і запропонували ідею оригінального конкурсу «Краща стаття». Його суть в наступному: протягом 1,5 місяців продавцям, касирам, адміністраторам "Eva" пропонувалося в оригінальній формі описати продукцію за різними групами товарів. Теми для матеріалів були запропоновані три: «Туш для вій - основний атрибут жіночої косметички», «Створи свій образ за допомогою олівця або підведення» та «Особливості догляду за шкірою навесні».



С чего начинается любовь? Со взгляда! Первого, второго или десятого, это уже не столь важно. Женщины умеют очаровывать мужчин одним лишь взором! Знаменитый кокетливый взгляд принцессы Дианы – легкий наклон головы, ресницы полуопущены… А ведь именно ресницы придают глазам загадочность, яркость и выразительность. Поэтому главной помощницей в приобретении чарующего взгляда женщины является тушь, один из главных атрибутов женской косметички.



Цілі та реалізація

«Мета нашого конкурсу - активізувати персонал торгового залу, - розповідає Марина Прянікова, керівник центру навчання компанії« РУШ », - побачити людей, захоплених своєю роботою, що знають асортимент« Eva »і вміють зацікавити покупця вже на перших етапах консультації».

Кращу статтю обирало численне журі, у складі якого - топ - менеджери компанії, співробітники департаментів фінансів, маркетингу, служби технічного директора, HR і комерційного підрозділу, і навіть постачальники.

За свідченням Марини Пряникової, на початковому етапі конкурсу було мало робіт. «Протягом перших двох тижнів ми отримали всього 3-4 статті. Але поступово дівчата включилися в літературне змагання (їм допомагали супервайзери, що рекламують конкурс всередині мережі), і на сьогоднішній день у нас 39 матеріалів! Найактивнішими виявилися співробітниці магазинів «Eva» у Запоріжжі - вони надіслали 12 матеріалів. Креативно проявив себе Дніпропетровськ - 8 публікацій, 6 варіантів надіслав Кривий Ріг, а Донецьк, Харків і Київ запропонували по 4 творчі роботи, »- зазначає Марина.



Солнцезащитный крем «Nivea» -

И твой загар в 100 раз ровнее.
Чтобы кожа заблестела –
Мы втираем скраб умело
И массажной губкою
Трем мы спинку хрупкую.
Гель «Сто рецептов красоты» -
 И благоухаешь ты!
Вот здоровый, классный вид
Какой мужчина устоит?
Ты будешь просто Королева,
Твоя подруга в этом « Eva»!!!



Марина Прянікова, керівник центру навчання компанії« РУШ »

Підсумки

Читаючи роботи, члени конкурсного журі були приємно здивовані. Співробітниці "Eva" показали не тільки добре знання свого товару - але й вміння його ефектно подати. «Звичайно, аматорський стиль матеріалів відчувається, але ж наші дівчата - не професійні письменниці, а для новачків стилістика, образна подача, вміння правильно вибудувати інформацію - на хорошому рівні. Є роботи у віршах - а це точно не можна «списати»з Інтернету », - поділилася враженнями одна з членів журі.
Отже, переможцями стали:


Перше місце
Любов Пушкова, продавець, магазин «
Eva»№ 202, Донецьк. Працює у «Eva » 1 рік.



Друге місце
Дарина Шевченко, продавець, магазин «
Eva»№ 33, Дніпропетровськ. Працює у «Eva» трохи більше року.
 


Третє місце
Наталія Гончар, адміністратор торгового залу, магазин «
Eva» 66, Кривий Ріг. Працює у «Eva»5 років.
 
 


Трійка
лідерів загальні визнання, підкріплене грошовою винагородою. Від імені керівництва компанії «РУШ» щиро вітаємо переможниць, бажаємо їм професійних висот і творчої реалізації!


Эффект нарощенных  ресниц
Здесь достигаем моментально-
От корня к кончикам ведём,
И взгляд в итоге идеален!!!
Но есть один секрет продавний
Чтоб взгляд твой был неотразим-
Побольше в жизни улыбайся,
Дари добро, любовь и мир!!!!!

Ознайомитися детальніше з творами наших учасників Ви можете перейшовши за посиланням

Будь-яке спотворення інформації при передруці матеріалів заборонено! Посилання на джерело обов'язкове!

ВКонтакт Facebook Google Plus Одноклассники Twitter Яндекс Livejournal Liveinternet Mail.Ru
Гаряча лінія 0 800 303 700*
*Усі дзвінки за вказаним номером зі стаціонарних телефонів у межах України безкоштовні.